Articole

social-media-holidays.jpg

Sărbătorile în Social Media

Sărbătorile de iarnă se apropie cu pași repezi. Este cea mai aglomerată perioadă a anului și în special, perioada în care brandurile duc lupte aprige pentru a atrage atenția consumatorilor. Acest sezon al cadourilor este cea mai mare oportunitate pe care companiile o au în fiecare an, dar și cea mai competitivă perioadă. Așadar, este crucial să ajungi la audiența ta și să comunici cu ea în cel mai potrivit mod. În sezonul sărbătorilor, tărâmul Social Media este împodobit cu postări despre cadouri, cumpărături, oferte, promoții și nemulțumiri.  Acum, mai mult ca niciodată, brandurile, precum și micile afaceri au posibilitatea de a interacționa cu clienții sau potențialii clienți într-un mod direct.

Iată, așadar, câteva sfaturi de care ar trebui să țineți cont în cazul în care doriți să vă ajutați afacerea să crească în perioada sărbătorilor de iarnă:

1. Cercetați foarte bine audiența
Acesta este unul dintre cele mai importante aspecte pe care ar trebui să le respectați, deoarece cu cât îți cunoști mai bine publicul, cu atât poți construi mai ușor o strategie relevantă și mesaje care să se plieze pe background-ul său socio-cultural. Care este target-ul către care se adresează promoția sau oferta ta de sărbători? La ce răspund cel mai bine acești oameni? Ce le displace?

2. Creează conexiuni mai profunde cu publicul tău
Dar cum să faci acest lucru când ei sunt bombardați de reclame din toate părțile? Cum atragi atenția audienței tale când ea este setată să ignore orice ad?
Răspunsul: Îi faci să se simtă eroi punând asupra lor tot meritul existenței brandului tău, oferindu-le credit și ocazii de interacțiune cu tine, dar, mai ales, răspunzându-le la sugestii, plânageri sau nemulțumiri.

3. Împodobește-ți pereții sociali
Cea mai bună medodă de a-ți pune în valoare ascensiunea virtuală este utilizarea experienței  interactive pe care ai acumulat-o până în prezent. Nu uita, cu cât o campanie este mai vizibilă, cu atât ea va fi mai ușor receptată și reținută de către audiența ta. Pentru a-ți extinde reach-ul, postează content atractiv care să motiveze audiența să-i dea share și, totodată, folosește-te de call-to-action pentru a-i îndema pe oameni să viziteze locațiile fizice, este încă o modalitate eficientă de a genera engagement.

4. Câte hornuri, atâtea cadouri
Se presupune că Facebook va fi și anul acesta cea mai utilizată platformă socială pentru cumpărăturile de Crăciun.  Nu te axa, însă, pe o singură platformă socială, ci creează content propice pentru câteva dintre cele mai utilizate platforme ale companiei, astfel încât să rezoneze cel mai bine cu comunitățile de oameni cărora te adresezi!

Noi vă urăm Sărbători Fericite și sperăm să ne citiți și la anul! :)

Share this post

Lasa un comentariu

Related Posts